티스토리 뷰


세이셸 마헤

캠핀스키 리조트에 저녁이 내렸습니다.



프라이빗 해변 산책


노을도 이쁨



해변 산책 중에 기분 좋은 소음이 들립니다.


설마 이건?

바람의 노래???ㅎㅎ



배고픈데 저기서 뭐 좀 먹을까?




WINDSONG

BEACH RESTAURANT


If sipping a cocktail while on the white sandy beaches of the Indian Ocean rim sounds like heaven to you, then look no further than Windsong Beach Restaurant. Designed in complete harmony with the natural surroundings, this beach side haven has everything you need for deep relaxation: the sounds of the sea, a delicious selection of drinks and snacks, and an unbeatably laid-back atmosphere.

Enjoy the beautiful climate of the Seychelles and let the hours slip away at Windsong Beach Restaurant. With the sand at your feet and the sound of the waves in the background, Windsong Beach Restaurant is the epicentre of relaxation at the Kempinski Seychelles Resort Baie Lazare. Guests can unwind with a drink, relax with friends or spend a quiet afternoon beside the pool at Kempinski Seychelles Resort's popular beachside restaurant, the ideal setting for your stay in the Seychelles.


자연 환경과 완벽한 조화를 이루도록 설계된 

해변가의 "윈드송 레스토랑"은 

바다의 소리, 맛있는 음료와 스낵, 느긋한 여유로운 분위기 등

깊은 휴식을 위해 필요한 모든 것을 갖추고 있습니다.



Opening hours:
 
All day dining:
Mon - Sun 12:00 - 21:30
Bar:
Mon - Sun 11:00 - 22:30
Restaurant style:
Casual dining
Dress Code:
Casual
Cuisine:
International
Capacity:
80 (Outdoor)
Smoking:
No







WINDSONG 레스토랑 메뉴 및 가격표

Windsong Beach Restaurant.pdf




식전빵


여기 빵 맛있음

ㅋㅋㅋ



저는 치킨 버거

여밧은 앵거스 버거


감자칩이 예쁘게 많이 나옵니다.



하우스 맥주 시킨 줄 알았더니

로제 와인 시킨거였구나 ㅋ


버거에 와인

궁합 괜찮은데? ㅎㅎㅎ



분주한 직원들

기분 좋은 음악


리조트에서 밖으로 나가기 어려운 캠핀스키

(@_@)


로비에서 정문까지도 5분 넘게 운전해야하는 이 곳

신혼여행에 가장 어울리는

완벽한 고립 아닐까 싶다ㅋㅋㅋ



그래서 사람들이 밖에 안 나가고

여기서 밥 먹는 듯 ㅋㅋㅋㅋㅋ


우리도 즐거운 저녁을 보냈다능



885 세이셸 루피

7만 3천원 정도


가격도 그나마 저렴하당!!

ㅋㅋㅋㅋㅋ



환율 계산기


세이셸 환율 계산해보세욤


1세이셸 루피는 

우리나라 돈 80원 정도



반응형
공지사항
최근에 올라온 글
최근에 달린 댓글
Total
Today
Yesterday
링크
«   2024/05   »
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
글 보관함